Про навчання сказали. Працюємо над засобами, поки універсальної компанії немає, але ми намагаємося знайти! Ми прибираємо по стандартам, але як би там не було, що щось може піти не так, тому клієнта просить перевірити прибирання клінер на місці і менеджер. Трохи, що не так – відразу все виправляємо або повертаємо гроші.
Після того, як у Вас закінчиться прибирання клінер залишить чек-лист 📝. Це не просто листочок з відмітками ☝🏼, це наш внутрішній документ, в якому клінер своєю рукою повинен відзначити те, що виконав у Вашій прибирання. Дотримуючись зазначених позицій, Ви легко можете перевірити роботу. До того як Ви перевірите роботу – клінер НЕ переодягається і не залишає квартиру.
🤔 Що робити якщо:
1️⃣ Якщо клінер ще в квартирі, а Ви виявили розлучення або пил.
Потрібно не соромлячись сказати про це клінера, обов’язково! Нам зовсім не складно домити, дотерти, дополірувати. клінер завжди готовий до того, що потрібно щось переробити або доробити.
2️⃣ Якщо клинер пішла, а Ви виявили щось не домито.
Напишіть нам або надішліть фото! ️
3️⃣ Якщо у Вас не вийшло взяти прибирання, а приїхавши додому побачили, що вона виконана неякісно. Напишіть або зателефонуйте нам.
Наш сервіс розрахований на велику зворотний зв’язок з боку клієнтів. Тому будь-які фото або відгуки тільки зміцнюють наші відносини 🙌🏼. Весь персонал чуйний і готовий до зворотного зв’язку від клієнтів 😍. Ми любимо Вас і хочемо дарувати Вам радість, і якщо Ви скаржитеся на нас, то ми з опущеними очима мовчки все вислуховуємо 😓, виправляємо і перепрошуємо 😚.
Ми впевнені, що саме так будуються чесні і міцні відносини ❤️