Підсумки ринку клінінгових послуг 2018 року

Ринок клінінгових послуг та послуг з прибирання включають широкий спектр послуг як для комерційного, так і для житлового сектору. Він включає в себе послуги покоївки, миття вікон, миття підлоги, чищення килимів і оббивки, а також інші послуги з прибирання, які використовуються житловими і комерційними споживачами. Ці послуги набули популярності завдяки таким факторам, як зростання будівельної діяльності, інвестиції в нерухомість, збільшення наявного доходу і зростання числа працюючих жінок, що призвело до прогресивним тенденціям на ринку клінінгових послуг.

Очікується, що глобальна індустрія клінінгових послуг в 2018 році зросте на 6,4% в CAGR (сукупний річний темп зростання) з урахуванням розміру ринку, тенденцій, регіонального аналізу і основних постачальників, а також прогнозування на 2023 рік.

Ринок клінінгових послуг 2018

Ринок клінінгових послуг росте в середньому на 6,4% в період з 2017 по 2023 рік. Звіт Global Cleaning Services оцінює ринок клінінгових послуг в 54500 мільйонів доларів США в 2017 році і, як очікується, досягне 78800 мільйонів доларів США до кінця 2023 року.

Гравці взяли партнерство і придбання в якості ключових стратегій для збільшення своєї частки на ринку. Наприклад, ABM Industries (провідний постачальник рішень для підприємств з доходами близько 5,5 мільярдів доларів і понад 130 000 співробітників в 350+ офісах по всій території Сполучених Штатів і в різних країнах світу) придбала Westway Services of UK, щоб зміцнити своє становище на ринку прибирального обладнання. Westway Services – постачальник технічного і механічного устаткування, яке викостовується для прибирання. Це придбання зміцнило позиції компанії на ринку, зменшивши його залежність від інших постачальників обладнання. Місцеві компанії, такі як Red Coats, UGL Unicco Services, Vanguard і інші, в першу чергу на розвинених ринках, забезпечують жорстку конкуренцію усталеним гравцям. Інтенсивна конкуренція між різними дрібними і великими гравцями стала серйозною проблемою для виробників.

Географія клінінгових послуг

Географічно, Азіатсько-Тихоокеанський регіон домінує на світовому ринку промислового клінінгу, і, за прогнозами, буде найшвидшим за зростанням. Північна Америка, Європа і решта світу йдуть за Азіатсько-Тихоокеанським регіоном за обсягом ринку. Очікується, що охорона здоров’я буде самим швидкозростаючим сегментом застосування на світовому ринку промислового клінінгу.

На думку аналітиків Zion Market Research, ринок некомерційного клінінгу, тобто збирання приватних квартир і будинків, ймовірно, продемонструє значне зростання завдяки зростаючому використанню побутових миючих засобів в поєднанні зі зростаючою урбанізацією в країнах, що розвиваються, особливо в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

Північна Америка є провідним регіоном для ринку побутової хімії і, ймовірно, збереже своє панування в найближчі роки. Європа була другим за величиною регіоном для ринку побутової хімії. Азіатсько-Тихоокеанський регіон, ймовірно, буде розвиватися з максимальною CAGR в прогнозованому періоді на ринку побутових миючих засобів. Азіатсько-Тихоокеанський регіон очолюють Індія і Китай. Ці країни, ймовірно, зазнають значного розвитку ринку побутової хімії в найближчі роки. Очікується, що ринок побутової хімії в Латинській Америці також буде розвиватися завдяки зростанню попиту з боку Бразилії.

На яку галузь орієнтуватися?

Статистика прибирання житлових, комерційних приміщень, хімчистка і т. д.

Щоб краще проілюструвати можливості, ми сортуємо їх по наступних галузях:

Житлове прибирання – якщо ви вибираєте прибирання будинку, ви повинні знати, що попит на нього найбільш популярний серед людей з рівнем достатку вище середнього. Тому ви повинні орієнтуватися на людей, які шукають трохи більше вільного часу. В ідеалі це подружні пари з вищою освітою у віці не менше 45 років.

Комерційне прибирання – також відоме як прибирання приміщень, це ще один популярний тип, який охоплює комерційні площі, коли рівень вакантних площ в офісах знижується, а активність в будівництві нежитлових будівель зростає. Сьогодні на прибирання офісів припадає близько третини всієї виручки галузі, причому більшість підприємств працюють у другу або третю зміну, коли комерційні площі порожні.

Спеціальний (особливий) клінінг – типи компаній, що спеціалізуються на спеціальному очищенню, трохи більш стійкі до рецесії. Це пов’язано з їх обслуговуванням, а також з тим, що воно відоме своєю унікальністю і нездатністю скопіювати його або зробити це самостійно. Тут важливі і обладнання, і навчання, що робить спеціальне прибирання ще однією спільною потребою в наші дні.

Чи є бізнес-ризики в галузі?

В даний час існує безліч претензій до клінінгових компаній, в яких йдеться про те, що середня клінінгова компанія щорічно втрачає більше 50% своєї клієнтської бази через погане обслуговування. Тим не менш, ми всі знаємо, що хороша робота завжди помічається і що без неї – промисловість не вижила б в першу чергу.

Що дійсно вірно, так це те, що конкуренція в індустрії клінінгу є жорсткою: багато дрібних компаній хочуть отримати великий шматок пирога як для побутових, так і для комерційних контрактів на прибирання. З іншого боку, бар’єри для входу низькі через мінімально необхідне обладнання та практично повну відсутність навчання для співробітників, що працюють в галузі в якості професіоналів.

Оцініть, наскільки ми були корисні
0/5
Всього голосів: 0 | Середній: 0/5

Коментарі

Залиште свій коментар