0%
Уберем

Як ми працюємо з відгуками?

У цій статті ви дізнаєтеся, як у нас влаштована система роботи з відгуками, яким чином ми отримуємо "фідбек" від клієнта і як на це реагуємо.

Якщо не потрібне повторне прибирання, то ми надаємо клієнтові знижку на наступне прибирання, викликаємо клінера в офіс. В офісі з клінером проводиться роз’яснювальна робота: клінеру покроково пояснюють як його негативний відгук може вплинути на роботу нашої компанії, і чому він не правий.


Наш клінер – це жінка 25-40 років. У такому віці часто людина не хоче змінюватися, і не сприймає критику, тому в 30% випадків ми прощаємося з клінером.

Після кожного прибирання менеджер просить клієнта перевірити прибирання на місці, щоб в разі чого – ми могли виправити всі недоліки відразу. Адже може бути таке, що клинер не протер дзеркало або залишив розводи і не помітив. Завдяки тому, що клієнт на місці все оглянув, ми відразу ж відреагували на всі “косяки”. 

На наступний день після збирання ми відправляємо на месенджер (вайбер або телеграм) повідомлення з проханням оцінити якість роботи клінера від 1 до 5. Приблизно це виглядає ось так:

уборка киев

Якщо ми отримали оцінку 4, 3 або навіть 2 – завжди уточнюємо у клієнта, що було не так, просимо відправити фото. Якщо все конструктивно – свою вину визнаємо, червоніємо, відчуваємо себе ніяково, але завжди просимо дати нам ще один шанс і відправити іншого клінера на безкоштовну переуборку. 

Клінера обов’язково викликаємо на офіс, показуємо всі фото, проводимо бесіду, щоб внести корективи в його роботу. Якщо клінер сприймає критику і обіцяє змінити свою поведінку, то ми даємо йому штраф (30-50% від вартості замовлення) і стежимо за його подальшими відгуками.

Якщо повторно зустрічаємо такий же відгук, то клінер більше не отримує замовлень. Після негативного відгуку у клінера падає рейтинг, і він отримує менше замовлень ніж раніше, він може виправити ситуацію тільки хорошими відгуками про свою роботу.

Відгук про клієнта 

Кожен клинер після збирання, залишає відгук про клієнта. Прибирання дуже індивідуальне і інтимне питання, тому відгук клінера служить нам основою для нових продуктів, більш зручного розрахунку вартості клінінгу і допомагає відсіяти некоректних, недобросовісних клієнтів.
 
Тому, якщо Ви вже скористалися нашими послугами або плануете це зробити, знайте: ми завжди будемо дбати про те, щоб Вам все сподобалося.
Адже прибирання – це інтимне питання!

Коментарі

0 коментарів

Залиште свій коментар

Відповісти на коментар

Інші статті з нашого блогу

Чому на роботу ми беремо тільки жінок?

Перейти

Чому ми прибираємо тільки некомерційну нерухомість?

Перейти
Всі статті