0%
Уберем

Поширені запитання

Звичайно, але тільки якщо Вам потрібна сезонне миття вікон. Вікна після ремонту – ми НЕ миємо.

Якщо замовляти миття вікон разом з прибиранням квартири, то вартість буде 100 грн 1 вікно (130 на 140 см). Якщо замовляти окремо тільки миття вікон, без прибирання квартири – вартість 150 грн 1 вікно (130 на 140 см).
Якщо у Вас великі панорамні вікна, то клінер на місці візуально визначить скільки стандартних вікон входить в 1 велике, а менеджер відповідно прорахує вартість.

1. Ми не миємо люстри! Ніколи! Люстри бувають різні: несамовито дорогі, з великою купою маленьких деталей, кришталеві, з великою кількістю деталей, часто їх потрібно знімати, нашим клінерам поки це не під силу, але ми намагаємося! Роботу робимо або добре або ніяк!
2. Жалюзі. Як показує практика, що жалюзі недалеко пішли від люстр😂 Ламаються при першому торканні, обриваються. Обезпилювання і т. д. не варіант, краще за все розібрати і помити під водою. Розбирати – проблема, можемо не зібрати!
3. Ми не пересуваємо важко габаритні предмети. Чому? У нас працюють тендітні жінки, вони не можуть піднімати й пересувати тяжкості: холодильники, ліжка, шафи, дивани, столи, тумби, важкі квіткові горщики. Крім травм можуть пошкодити ваш підлогу.
4. Не чистимо матраци, меблі, ми тільки їх пилососом. У нас немає хімчистки.
5. Не витираємо пил на листках квітів.
6. Не чистимо всередині витяжку, тільки фасади.

Це довга історія … спочатку перевіряємо на адекватність за зовнішніми критеріями, потім по базах на наявність судимостей, поганих кредитних історій, потім запрошуємо на тренінг, показуємо, розповідаємо, пояснюємо і сто раз промовляємо про те як говорити з клієнтом, як себе вести, чим та де потрібно прибирати. Після тренінгу майбутні клінери пишуть тест з 60 питань з прибирання. Якщо ж тест написаний добре💯, ми промовляємо помилки ще раз і відправляємо на наступний етап. Потім клінер проходить стажування зі старшим клінера, і якщо немає зауважень – тільки тоді приступає до реальних замовлень.

Про навчання сказали. Працюємо над засобами, поки універсальної компанії немає, але ми намагаємося знайти! Ми прибираємо по стандартам, але як би там не було, що щось може піти не так, тому клієнта просить перевірити прибирання клінер на місці і менеджер. Трохи, що не так – відразу все виправляємо або повертаємо гроші.
 
Після того, як у Вас закінчиться прибирання клінер залишить чек-ліст📝. Це не просто листочок з відміточками☝🏼, це наш внутрішній документ, в якому клінер своєю рукою повинен відзначити те, що виконав у Вашому прибиранні. Дотримуючись зазначених позицій, Ви легко можете перевірити роботу. До того як Ви перевірите роботу – клінер НЕ переодягається і не залишає квартиру.
🤔Что робити якщо:
1️⃣Клінер ще в квартирі, а Ви виявили розлучення або пил.
Потрібно не соромлячись сказати про це клінеру, обов’язково! Нам зовсім не складно домити, дотерти, дополірувати. Клінер завжди готовий до того, що потрібно щось переробити або доробити.
2️⃣Клінер пішла, а Ви виявили, що щось недомито.
Напишіть нам або надішліть фото! ️
3️⃣У Вас не вийшло прийняти прибирання, а приїхавши додому побачили, що воно виконане неякісно. Напишіть або зателефонуйте нам.
Наш сервіс розрахований на великий зворотний зв’язок з боку клієнтів. Тому будь-які фото або відгуки тільки зміцнюють наші відносини🙌🏼. Весь персонал чуйний і готовий до зворотного зв’язку від клієнтів😍. Ми любимо Вас і хочемо дарувати Вам радість, і якщо Ви сваритесь на нас, то ми з опущеними очима мовчки все вислуховуємо😓, виправляємо і вибачаємося😚.
Ми впевнені, що саме так будуються чесні і міцні стосунки❤️

Як ми боремося з цим? Ми відбираємо співробітників на співбесіді, перевіряємо паспортні дані, тестуємо. У нас свій штат співробітників і немає людей на підробіток або одноденок. Збиток відшкодовуємо.

Так, якщо Ви надасте стійку поверхню, і це не зашкодить стелі.

Ми прибираємо у клієнтів 2-4 рази на місяць, а прибирання цих поверхонь потрібно в середньому раз на місяць, тому ми включили їх в додатковий сервіс.

Під час прибирання клинер за замовчуванням пилососить всі меблі. Але якщо Вам потрібне видалення плям і парова обробка, то краще звернутися в спеціалізовані служби.

Так, але якщо прибирання не вимагає техніки для промислового клінінгу (промисловий пилосос, парогенератор, піноочищувач та ін.). Вартість такого прибирання погодинна. На об’єкт ми викликаємо 2,3 і більше клинеров. Якщо в кватирі є будівельний пил – ми не зможемо допомогти, так як не використовуємо проф.техніку.