+380 67 401 69 77

Прибирання офісів в Києві

Прибирання в офісі на постійній основі.
Від 999 грн/міс. Інвентар і техніку беремо свої.

Чистота в офісі підвищує працездатність співробітників. Адже в умовах хаосу та безладу навряд чи вийде працювати продуктивно.

Професійне прибирання офісів якісно відрізняється від збирання силами ненавчених людей.

Наші досвідчені клінери готові в будь-який момент стати на сторожі чистоти Вашого офісу. У нашому розпорядженні великий вибір професійного обладнання, екологічних миючих засобів.

Ви можете замовити послуги клінінгу щодня, в будь-який час, навіть вночі. Просто залиште заявку на сайті, і ми зв’яжемося з вами, щоб уточнити деталі.

Чому нам довіряють прибирання офісів?

У компанії «УБЕРЕМ» всі кандидати проходять ретельний відбір і перевірку. Власна скорингова модель гарантує, що у клінера немає негативного минулого. Ми підберемо для вас ідеального кандидата. Всі наші співробітники взаємозамінні, тому простоїв в роботі не буде.

Ми закуповуємо всю техніку та засоби для прибирання оптом, співпрацюємо з постачальниками, отримуючи знижки. Наші фахівці розуміють, який інвентар потрібен для офісу, яке обладнання і засоби ефективніше впораються із забрудненнями в приміщеннях замовника.

Ми ефективно управляємо своїми клінерами, так як знаємо:

  • яким повинен бути графік прибирання
  • скільки клiнер заробляє
  • який інвентар необхідний для клінінгу
  • скільки часу буде потрібно для прибирання Вашого офісу. 

У нас найкращі технології на ринку клінінгу.

Наші співробітники офіційно працевлаштовані в компанії, ми несемо за них відповідальність, контролюємо процес їх роботи і її якість.

Як ми працюємо з юридичними особами?

Щоб скористатися послугами сервісу «УБЕРЕМ», необхідно:

  • Залишити заявку на нашому сайті, зателефонувати нам або написати в соціальних мережах
  • Наш представник виїде на огляд об’єкту і первинну оцінку
  • В цей же день на підставі зібраних даних ми складаємо комерційну пропозицію і направляємо вам. Якщо вона вам підходить, ми укладаємо договір
  • Протягом 1-7 днів ми підбираємо виконавця, закуповуємо необхідну для прибирання Вашого офісу техніку та інвентар, приступаємо до роботи. 

Після огляду менеджером об’єкта формується технічна карта. Це професійний план прибирання. Він створюється індивідуально для Вашого приміщення. У ньому відбиваються методи, час збирання, кількість клiнерiв, необхідний інвентар та хімія.

Техкарта узгоджується з клієнтом. Прибирання може проводитися в будь-який час, наприклад, о 6 ранку, до приходу Ваших співробітників на роботу.

Ми надаємо всю необхідну юридичну документацію (закриваючі і відкриваючі документи), підписуємо договір. Всі Ваші співробітники отримають персональну знижку на послуги в сервісі «УБЕРЁМ».

Специфіка прибирання офісу

Прибирати офіс потрібно так, щоб не створювати незручностей співробітникам, клієнтам. Тому зазвичай професійні клінери працюють рано вранці або ввечері, коли приміщення пустують.

В офісах важливо прибирати щодня, приділяючи особливу увагу дезінфекції. Це особливо важливо, якщо за день через приміщення проходить дуже багато людей, адже вони розносять по кімнатах болото на вулицях, пил, бактерії.

На окрему увагу заслуговує оргтехніка, яку чомусь часто обходять стороною прибиральниці. Вона електризується, притягує до себе частинки бруду і пилу, що може завдати шкоди здоров’ю співробітників.

Справитися з цими щоденними завданнями під силу тільки професіоналам. Наші клінери мають достатні знання та навички в прибиранні приміщень будь-якого типу, знайомі з особливостями обробки різних поверхонь.

уборка офисов киев

Прибиральниця або клінінгова компанія?

Багато підприємців замислюються над тим, чи варто їм замовляти клінінгові послуги або найняти прибиральницю на повну ставку. Перше, з чим вони зіштовхуються, вибираючи другий варіант – рекрутинг і скоринг (перевірка) кандидатів.

Пошук прибиральниці – це процес, на який необхідно витрачати час. Вам доведеться:

  • виділити співробітника, який буде цим займатися
  • розмістити оголошення
  • провести співбесіду
  • перевірити відібраних кандидатів.

Здобувачі повинні пройти випробувальний термін, і не факт, що ви залишитеся задоволені результатами їх роботи. У цьому випадку пошук потрібно буде почати заново, а значить, ви будете витрачати ресурси даремно.

Крім цього, потрібно сформувати умови роботи для прибиральниці, адаптувати їх під графік інших співробітників. Прибирання офісу не повинне порушувати робочі процеси на підприємстві.

Необхідно стежити за тим, як прибирає штатний працівник, робити зауваження, якщо буде потрібно. І немає гарантії, що через місяць він не звільниться, зрозумівши, що робота йому не підходить.

Клінінг в офісі не обмежується протиранням пилу і підмітанням. Вам доведеться:

  • розбиратися в тому, скільки разів прибирати в туалеті
  • яке обладнання закупити для миття підлоги, чищення килимів та м’яких меблів
  • закупити чистячі і миючі засоби

Професійне обладнання для клінінгу коштує недешево.

Таким чином, уримання в штаті прибиральниці в результаті обходиться дорожче. А в разі раптового звільнення співробітника, доведеться прибирати офіс власними силами.

Щоденне прибирання офісів

Щоденне прибирання офісу спрямоване на підтримку чистоти в місцях загального користування, кабінетах співробітників. Воно проводиться за принципом «зверху-вниз».

Спочатку клінери очищають шафи, полиці, тумбочки, підвіконня та інші горизонтальні поверхні від пилу. Далі обов’язково проводиться сухе чищення м’яких меблів і підлоги.

Для цього зазвичай використовується потужна миюча техніка. Вона дозволяє якісно видалити пил, запобігти її повторному потраплянню в повітря, осіданню на предметах інтер’єру, техніці.

Щоденне прибирання обов’язково включає в себе очищення оргтехніки від пилу. Клінери зазвичай для цього використовують тільки спеціальні серветки, які не ушкоджують поверхні, не залишають сліди, розводи.

Після сухого очищення проводиться вологе прибирання підлоги. Іноді клінінг офісу проводиться днем, коли співробітники компанії спілкуються з клієнтами. У цьому випадку після миття підлог прибиральник повинен виставити попереджувальну табличку, щоб ніхто не послизнувся і не травмувався.

Прибирання офісних приміщень включає видалення сміття з кошиків, заміну сміттєвих пакетів в урнах. Кожен день важливо приділяти увагу місцям загального користування.

Найважливішим аспектом прибирання таких приміщень є не тільки видалення видимих ​​забруднень, але і дезінфекція. Раковини, дверні ручки, стіни, підлоги, а також унітази, кришки обов’язково дезінфікують кожен день.

Для цього наші клінери використовують спеціалізовані дезінфектори. Вони добре очищають поверхні, вбивають більшість мікробів і бактерій, але не шкодять здоров’ю співробітників.

Регулярна прибирання офісів: що входить в послугу?

Щодня приділяти увагу очищенню всіх предметів складно, та й немає в цьому необхідності. Наприклад, чищенню освітлювальних приладів і видаленню пилу з декоративних елементів досить приділяти увагу 2-3 рази в тиждень.

Періодично потрібно також проводити більш ретельну чистку офісних меблів. Для видалення плям клінери використовують спеціальні засоби, які справляються з будь-якими забрудненнями.

Періодичне прибирання також включає очищення вентиляційних решіток, миття дверей, карнизів, вікон, стін, а також допоміжних приміщень. Зазвичай такі роботи проводяться 2 рази на тиждень, але графік періодичного прибирання складається індивідуально для кожного замовника.

Генеральне прибирання офісу

Щоб підтримувати чистоту офісних приміщень, потрібно час від часу проводити генеральне прибирання. Воно може проводитися за графіком, перед якоюсь важливою подією, після урочистих заходів або ремонту.

Генеральне прибирання включає великий обсяг робіт. Тому краще довірити його спеціалізованій клінінговій компанії для офісу. Такий підхід має кілька переваг:

  • можна задіяти бригаду клінерів, скоротити час виконання робіт
  • не потрібно витрачати гроші на покупку спеціальної техніки, дорогих миючих засобів
  • клінери володіють навичками з догляду за різними поверхнями, видалення складних забруднень та ін.

Генеральне прибирання офісу як правило включає:

  • миття вікон і дверей
  • миття настінної плитки і пофарбованих поверхонь
  • більш ретельне очищення приміщень загального користування

Також проводиться хімчистка м’яких меблів, підлогового покриття, різних предметів інтер’єру.

Іноді потрібне генеральне прибирання після ремонту. Воно включає:

  • видалення будівельного сміття
  • очищення поверхонь від залишків фарби, клею та інших сумішей. 

Клінери приїжджають з необхідним обладнанням і проводять повну підготовку приміщення до подальшої роботи.

План і графік генерального прибирання узгоджується з клієнтом.

Перед початком робіт на об’єкт зазвичай виїжджає фахівець, щоб оцінити масштаби забруднень, визначити рівень складності робіт, підібрати побутову хімію та ін.

Скільки коштує прибирання офісу?

Вартість прибирання в Києві залежить від типу прибирання, площі приміщення, додаткових послуг та інших факторів. Базовий тариф на звичайний офісний прибирання становить від 20 грн/м2, а якщо потрібно прибрати приміщення після ремонту – від 35 грн/м2.

З нами можуть підписати договір будь-які компанії. Вартість нашої пропозиції в кожному випадку буде індивідуальною. Для зручності замовників ми пропонуємо різні способи оплати.

При формуванні цін наші менеджери враховують точні виміри і особливості приміщень, додаткові послуги, витрати побутової хімії. Ми обов’язково враховуємо кількість задіяного персоналу, а також всі побажання клієнта.

Сколько стоит уборка офиса в Киеве

Коли краще проводити прибирання?

Для підтримки чистоти офісного приміщення зазвичай достатньо одного прибирання на добу вранці або ввечері. Але багатьом керівникам складно визначити, в який час краще її проводити.

Якщо співробітники компанії мають ненормований робочий графік, часто затримуються після роботи, найкраще проводити прибирання вранці. Наші клінери приїдуть на об’єкт до початку робочого дня, виконають обумовлені роботи і покинуть офіс, залишивши після себе ідеальну чистоту.

Не менш популярна послуга вечірнього прибирання офісу. По-перше, клінери не обмежені за часом. Вони можуть більше приділити уваги тих чи інших видів робіт без переживання про те, що не встигнуть виконати їх до приходу співробітників.

По-друге, після якісної чистки підлогових покриттів, меблів іноді потрібен час на висихання оброблених поверхонь. Якщо прибирання проводиться ввечері, то вони однозначно встигнуть висохнути до початку робочого дня.

Чому ще варто вибрати компанію «УБЕРЕМ»?

Ми приділяємо особливу увагу питанням підбору персоналу. Кожен претендент проходить 5 етапів відбору і вже на другому відсіюється більше 85% претендентів.

Тому на роботу ми приймаємо тільки найдостойніших кандидатів, які успішно пройшли перевірку службою безпеки.

Крім того:

  • Робимо знижки. Щоб отримати знижку від 5 до 10% на всі види клінінгу, залиште відгук про нашу роботу, викладіть в Instagram фото з позначкою профілю компанії «приберемо» або подаруйте одному промокод.
  • Використовуємо професійну еко-хімію. Миючі засоби бренду «KIEHL» (Німеччина) містять активні компоненти, які справляються з будь-якими забрудненнями. Продукція бренду повністю безпечна для здоров’я.
  • Виступаємо за чесні ціни. Схема нашої роботи прозора і проста. Ми даруємо кожному клієнту можливість заощадити на послугах клінінгу, оформивши підписку.

Ми працюємо офіційно на основі підписаного із замовником договору.

Заявки приймаються цілодобово. Для оформлення замовлення скористайтеся формою на сайті або зателефонуйте +380 67 401 69 77.

Ми прибираємо в офісах Києва та київської області

 

Добре. А як щодо цін?

50-100 кв.м.
~1500 грн
4-6 год/тиж.
100-200 кв.м.
~2500 грн
6-8 год/тиж.
200-300 кв.м.
~3500 грн
8-10 год/тиж.
300-500 кв.м.
~4500 грн
10-12 год/тиж.

Що кажуть наші клієнти

Це не перша клінінгова компанія, з якою ми співпрацюємо, до цього вже був досвід, але він виявився неприємним. Змінити клінінговий сервіс ми вирішили через те, що по приходу в офіс відчувався їдкий запах хімії, коли попросили клінерів змінити засоби для прибирання, нас переконали, що так і зроблять, але ситуація не змінилася. В «УБЕРЕМ» нам пояснили яку хімію використовують, вона не залишає запаху, гіпоалергенна. Дякую за розуміння і за те, що прислухаєтеся до клієнтів.
Лариса, дизайнер
Вирішили відмовитися від прибиральниці на користь клінінгової компанії і жодного разу не пошкодували. Результат прибирання став набагато краще, всі наші побажання враховані. Співробітники приїжджають рано вранці і до приходу наших працівників офіс чистий. Дякую за приємну співпрацю.
Антон, музикант
У нас маленький офіс в Києві, раніше справлялися з прибиранням своїми силами, тепер вирішили скористатися послугами клінінгової компанії. Дуже сподобалося, що менеджер увійшов в наше становище і розрахував для нас оптимальний графік прибирання, який підходив нам не тільки по часу, але і за ціною. Тепер клінери приїжджають до нас 2 рази на тиждень, проводять ретельне прибирання, результат якого зберігається надовго.
Анна, блогер
Нещодавно закінчили ремонт в офісі і потрібно було навести в ньому порядок. Звернулися в компанію «УБЕРЕМ». Клінери приїхали на наступний день, прибирання зайняла кілька годин. Результатом дуже задоволені. Вдячні за такий професіоналізм.
Дмитро, менеджер
Наша компанія вже близько року є клієнтом клінінгового сервісу «УБЕРЕМ». За цей час у нас жодного разу не виникло спірних ситуацій. Дівчата завжди приїжджають в формі, зі своєю технікою і хімією. Нам ні про що не потрібно думати. Заздалегідь склали графік їх приїздів до нас офіс. Кілька разів довелося його змінити, змогли це зробити без проблем.
Вікторія, лікар
З огляду на ситуацію з пандемією, задумалися про дезінфекцію офісу. Як здорово, що нам вдалося вийти на компанію «УБЕРЕМ». Співробітники знають свою справу, ми підписали договір на прибирання за передплатою. Тепер наш офіс проходить регулярне прибирання та дезінфекцію і ми впевнені, що робимо все для безпеки своїх працівників.
Ірина, бариста

Оцініть, наскільки ми були корисні

[Всього голосів: 0    Cередній: 0/5]