Прибирання
офісів
в Києві

Прибирання в офісі на постійній основі. Від 999 грн. у місяць. Інвентар і техніку беремо свої.

Нам під силу навести порядок в будь-яких приміщеннях

Ми приберемо де-завгодно: будь-то магазин, склад, офіс або звичайна квартира. За 3 роки ми виросли, набили купу шишок і навчилися багато чому. Тепер ми прибираємо не тільки в будинках, але і в великих приміщеннях!

У нас прозорі і зрозумілі ціни на прибирання в офісах

Ми розуміємо, що простота і прозорість – це добре. Тому у нас немає ніяких прихованих цін і підводних каменів. Все чітко і передбачувано.
Разове прибирання
За передплатою
до 50 м2
до 100 м2
до 150 м2
до 200 м2
1-кімнатна
2-кімнатна
3-кімнатна
4-кімнатна

Навіщо потрібно замовляти виїзд менеджера?

Всі приміщення індивідуальні і вимагають відповідної оцінки. При відправці фото і відео офісу на оцінку, ми не можемо побачити всіх деталей, а менеджер при зустрічі може об’єктивно порахувати, оцінити вартість прибирання і зробити мінімальну ціну.

Що кажуть бізнесмени про нашу роботу

Більше 120 компаній користуються послугами сервісу “Uberem”. Середня оцінка наших прибирань – 4.9 з 5.

Єлизавета Лещова, Shine Dance Academy
Ірина Новак, ІТК - Індустріальний Телевізійний Комітет
“Компанія «УБЕРЕМ» є нашим партнером в області клінінгу (прибирання). За цей час «УБЕРЕМ» змогла підтвердити свій високий професіоналізм і компетентність. Щоденне прибирання, яне здійснювалось в нашій танцювальній студії працівниками «УБЕРЕМ», виконується якісно, оперативно і в термін. Ми задоволені наданими нам послугами «УБЕРЕМ» і рекомендуємо дане підприємство як професійного і надійного партнера.”
5
5
Єлизавета Лещова, Shine Dance Academy
Хочемо висловити слова подяки Вашій компанії за сумлінну працю персоналу. Окремо дякуємо Кастрановій Ліліані за якісне прибирання, уважне ставлення під час роботи до “проблемних” і важкодоступних місцях, дуже сумлінно, досконально і акуратно провела прибирання офісу.
Від колективу Індустріального Телевізійного Комітету – велике спасибі, ми дуже задоволені.
5
5
Ірина Новак, ІТК – Індустріальний Телевізійний Комітет

Нам довіряють прибирання офісів

Приберемо в будь-який час доби

виберіть час

Приберемо вранці, до початку робочого дня

Миємо стіни, підлогу, ковролін, вікна, кахель, дзеркала, м’які меблі, сантехніку, плінтуси, шафи, побутову техніку, килими і все поверхні, включаючи верх шафок.

Приберемо ввечері, коли всі вже підуть додому

Клінери підтримують чистоту в офісі: миють підлогу, меблі, всі поверхні, збирають сміття зі столів і миють посуд. Якщо у вас є особливі побажання – повідомте їх нам.

Популярні питання і відповіді

Сколько времени длится уборка в офисе?

Тривалість збирання в офісі залежить від його типу, площі приміщення, виконуваних робіт.

Чи потрібно мені надавати миючі засоби та інвентар?

Ми можемо працювати як зі своїм інвентарем, так і з витратними матеріалами клієнта. Ми вважаємо за краще проводити прибирання своїми миючими засобами, так як наші клінери, знають, як з ними поводитися, як підбирати їх під тип поверхонь. Якщо клієнт хоче використовувати тільки свою хімію, ми просимо провести інструктаж по роботі з ним і не несемо відповідальності за результат.

Хто ваші співробітники, які будуть приходити прибирати мій офіс?

Наші співробітники – це в основному жінки віком близько 45 років. Вони пройшли перевірку службою безпеки, навчання, тому можуть впоратися з будь-якими завданнями в рамках наданих нами клінінгових послуг.

Як ви гарантуєте якість прибирання?

Робота клінерів в першу чергу контролюється нашими менеджерами. Вони відстежують якість прибирання, час, витрачений на нього. Якщо клієнт незадоволений рівнем наданих послуг, він може сказати про це клінеру, і той переробить роботу.

Що входить в генеральне прибирання офісу?

Генеральне прибирання офісу передбачає виїзд бригади клінерів з професійною технікою і великою кількістю інвентарю. Миються підлога, горизонтальні і вертикальні поверхні (зсередини і зовні), меблева фурнітура, знепилююються стіни і далекі кути, радіатори опалення. Очищаються плінтуси, міжплиточні шви, проводиться хімчистка підлоги (при необхідності).

Ви можете помити вікна в офісі?

Так, миття вікон – це додаткова послуга, яка надається за окрему плату. Але існують бізнес-центри, власники яких забороняють мити їх зовні, в цьому випадку ми здійснюємо мийку тільки зсередини. При цьому у нас є власні промислові альпіністи, які можуть помити вікна і зовні.

Ви робите хімчистку ковроліну і офісних меблів?

Так. Це додаткова послуга. Ми рекомендуємо проводити хімчистку 1 раз в квартал, особливо якщо мова йде про офіси відкритого типу, тобто ті, в яких приймають велику кількість клієнтів. Послуга надається в будь-який час (вранці, вдень, ввечері). Відразу після хімчистки можна експлуатувати ковролін і меблі.

Чи можливе прибирання в ранковий/вечірній час?

Так. Ми можемо приїхати до початку робочого дня в офісі або після завершення його роботи. Це вплине на ціну, так як клінеру складніше дістатися до об’єкта в занадто ранні і пізні години.

Скільки коштує прибирання мого офісу і від чого залежить ціна?

Ціна прибирання офісу становить від 1000 грн. (2-3 прибирання в місяць). Вона залежить від часу і обсягу роботи, трудовитрат, необхідності додаткових послуг (миття вікон, хімчистки, і тд).

Чи підписуєте ви договір?

Так, ми можемо підписувати договір з клієнтом. Мінімальний термін укладання контракту – 3 місяці. Також ми можемо працювати за договором публічної оферти.

Чи можлива оплата від юрособи на розрахунковий рахунок?

Так, вона діє при підписанні договору. Як правило, в кінці кожного місяця клієнт здійснює оплату за відпрацьований місяць по виставленому рахунку.

Чи надаєте ви знижки на звичайне прибирання для моїх співробітників?

Так. Ми пропонуємо знижку 15% на всі клінінгові послуги, крім тих, що надаються за передплатою.

Якщо не знайшли відповідь на своє запитання – задайте запитання нашому чемному та ввічливому менеджеру. Відповімо дуже оперативно і з любов’ю 🙂

Уберем – клінінгова компанія №1 для офісу

Ми пропонуємо максимально швидке і якісне прибирання комерційних приміщень всіх типів. Обслуговуємо офіси в м.Київ та Київській області. Несемо відповідальність за результат.

Щоб скористатися послугами сервісу Уберем, необхідно:

  • Залишити заявку на нашому сайті, зателефонувати нам або написати в соціальних мережах.
  • Наш представник виїде на огляд об’єкту і первинну оцінку.
  • В цей же день на підставі зібраних даних ми складаємо комерційну пропозицію і направляємо вам. Якщо вона вам підходить, ми укладаємо договір.
  • Протягом 1-7 днів ми підбираємо виконавця, закуповуємо необхідну для прибирання Вашого офісу техніку та інвентар, приступаємо до роботи.

Скільки коштує прибирання офісів в Києві?

Площа офісуВартістьЧас прибирання
50—100 кв.м1500 грн4-6 годин в тиждень
100—200 кв.м2500 грн6-8 годин в тиждень
200—300 кв.м3500 грн 8-10 годин в тиждень
300—500 кв.м450010-12 годин в тиждень
У таблиці вказані приблизні ціни на прибирання і час, що витрачається на нього. Вартість може відрізнятися в залежності від конкретних робіт, які будуть проводитися.
Вартість прибирання в Києві залежить від типу прибирання, площі приміщень, додаткових послуг та інших факторів. Базовий тариф на звичайне офісне прибирання становить від 20 грн./м2, а якщо потрібно прибрати приміщення після ремонту – від 35 грн./м2.

Від чого залежить ціна?

Вартість послуг залежить від декількох факторів, серед яких виділяють:
01
Площа офісу
02
Рівень забруднення приміщення
03
Заставленість меблями
04
Вид прибирання

Види прибирання

Наша компанія надає повний спектр послуг в сфері клінінгу в Києві та Київській області. Ми пропонуємо різні види прибирання:
01

Щоденне прибирання

Щоденне прибирання офісу спрямоване на підтримку чистоти в місцях загального користування, кабінетах співробітників. Воно проводиться за принципом «зверху-вниз».

Спочатку клінери очищають фасадні частини шаф, полки, тумбочки, підвіконня та інші горизонтальні поверхні від пилу. Далі проводиться сухе чищення м’яких меблів і підлоги. Потім проводиться вологе прибирання підлоги, видалення сміття з кошиків, заміна сміттєвих пакетів в урнах, дезінфекція раковин, дверних ручок і унітазів.

02

Генеральне прибирання

Щоб підтримувати чистоту офісних приміщень, потрібно час від часу проводити генеральне прибирання.

Генеральне прибирання офісу включає великий обсяг робіт. Тому краще довірити його спеціалізованій клінінговій компанії. Воно як правило включає: миття вікон, дверей, настінної плитки і пофарбованих поверхонь. Може проводитися хімчистка м’яких меблів, підлогового покриття, різних предметів інтер’єру.

03

Прибирання після ремонту

Після ремонту в новому офісі потрібно спочатку видалити будівельний пил, гарненько відмити всі поверхні, в тому числі скла на вікнах.

Це вимагає більше часу і зусиль, а також використання спеціальної техніки та професійної хімії. Перед початком робіт на об’єкт зазвичай виїжджає фахівець, щоб оцінити масштаби забруднень, визначити рівень складності робіт, підібрати побутову хімію та ін.

04

Прибирання офісів вранці

Якщо співробітники компанії мають ненормований робочий графік, часто затримуються після роботи, найкраще проводити прибирання вранці.

Наші клінери приїдуть на об’єкт до початку робочого дня, виконають обумовлені роботи і покинуть офіс, залишивши після себе ідеальну чистоту.

05

Прибирання офісів ввечері

Не менш популярна послуга вечірнього прибирання офісу. По-перше, клінери не обмежені за часом. Вони можуть більше приділити уваги тим чи іншим видам робіт без переживання про те, що не встигнуть виконати їх до приходу співробітників.

Після ретельного чищення підлогових покриттів, меблів іноді потрібен час на висихання оброблених поверхонь. Якщо прибирання проводиться ввечері, то вони однозначно встигнуть висохнути до початку робочого дня.

Чому нам можна довіряти?

01

Ми ретельно підходимо до питань підбору персоналу

У компанії працюють тільки повністю навчені люди, які не мають негативного минулого, шкідливих звичок і вміють поводитися з клієнтами.
02

Ми використовуємо тільки професійну хімію

У нас найкращі технології на ринку клінінгу. Наші фахівці розуміють, який інвентар потрібен, яке обладнання і засоби ефективніше впораються із забрудненнями.
03

Ми стежимо за якістю роботи персоналу

У разі, якщо клієнт не задоволений якістю послуг, ми проводимо повторне прибирання, даруємо знижку або повністю повертаємо гроші.
04

Ми за чесні ціни

Схема нашого ціноутворення абсолютно прозора. Щоб заощадити, завжди можна оформити підписку на прибирання.

Як ми дбаємо про безпеку?

В нашій клінінг-компанії працюють тільки перевірені клінери. Перед допуском до навчання та стажування майбутні прибиральниці «УБЕРЕМ» проходять ретельну перевірку нашою службою безпеки.

Де ми знаходимося?

Офіс нашої компанії знаходиться за адресою м. Київ, вул. Дегтярівська, 49.

Наші клінери також працюють в Київській області. Ми приймаємо заявки цілодобово 24/7.

Для отримання додаткових консультацій зв’яжіться з нами за номером +380674016977.

Оцініть, наскільки ми були корисні
4/5
Всього голосів: 1 | Середній: 4/5