0%
Уберем
+380 67 401 69 77

Прибирання Квартири Після Пожежі

Замовте прибирання після пожежі від 2999 грн. Ціна залежить від ступеня складності.

Без професійного прибирання повернути приміщенню, яке постраждало від вогню, початковий придатний для житла вид неможливо.

Прибирання після пожежі – трудомісткий процес, що вимагає не тільки спеціальних знань і умінь, а й залучення професійного обладнання та спеціальних чистящих/миючих засобів.

Виникають проблеми з:

  • усуненням запаху гару;
  • видаленням сажі і нагару;
  • демонтажем оплавленого обладнання та меблів.

Найбільшою проблемою є запах – стійкий запах гару, який дуже складно видалити повністю. Він проявляється знову і знову, через нову побілку, штукатурку, шпалери і т. Д.

Якісне прибирання після пожежі – чи реально це?

Дрібні частинки диму проникають крізь стіни, дерево, в’їдаються в щілини. Оновлений будинок збереже жахливий шкідливий запах.

Як же правильно очистити своє житло (офіс, склад, магазин) від наслідків пожежі?

Якісне прибирання приміщень після пожежі в Києві надає клінінгова компанія “УБЕРЕМ”. Персонал спеціально навчений, в наявності є спеціальні засоби для видалення диму, сажі і кіптяви, усунення в’їдаються запахів.

На допомогу професіоналам надана спеціальна техніка:

  • екстрактори;
  • озонатори;
  • парова гармата;
  • парогенератори і т. д.

Спеціалізовані високоекологічні чистячі і миючі засоби німецької якості допоможуть повністю видалити жирні сліди сажі і кіптяви, підготувавши приміщення до косметичного ремонту (при сильних пошкодженнях) або до заселення (при незначних пошкодженнях). 

уборка после пожара киев

Специфіка проведення прибирання будинку після пожежі

Фахівці клінінгового сервісу “УБЕРЕМ” розробили спеціальний план дій, що дозволяє підвищити якість прибирання, знизивши тимчасові витрати на її проведення. Перелічимо основні етапи:

  1. Збір, сортування та вивезення вийшли з придатності предметів меблів і побуту.
  2. Утилізація сміття без шкоди для екології міста. Викинути такі відходи на громадське звалище загрожує штрафом, тому наша компанія бере на себе турботи по правильній утилізації постраждалих під час пожежі речей.
  3. Обробка всіх, хто лишився поверхонь в приміщенні (від стелі і до підлоги) спеціальними засобами, що очищають від смогу, нагару і кіптяви.
  4. Повторна обробка всіх наявних в приміщенні поверхонь засобами, що нейтралізують запахи.
  5. Третій етап обробки приміщень із задіянням спеціального концентрату, що нейтралізує залишкові запахи.
  6. Усунення сирості, що з’явилася в результаті дій пожежної команди, яка прибула на гасіння пожежі.
  7. Заключний етап – озонування із задіянням спеціалізованого професійного обладнання.

Від чого залежить ціна прибирання після пожежі? 

Вартість робіт з прибирання після пожежі залежить від:

  • розмірів потерпілого приміщення;
  • складність і тривалість проведення збиральних робіт (чим більше постраждало приміщення під час пожежі, тим більш трудомістким буде процес збирання);
  • чи потрібно утилізація постраждалих предметів;
  • кількості клінерів, необхідних для приведення в порядок конкретного приміщення;
  • задіяної екохіміі і устаткування (витрата і амортизація);
  • терміновості проведення прибирання після пожежі.

Важливо відзначити те, що кінцеву вартість прибирання може встановити тільки бригадир, особисто побував в місці лиха і оцінивши складність збиральних робіт.

Скільки триває прибирання після пожежі?

Тривалість збирання залежить від ступеня виявлених пошкоджень. Мінімальна тривалість збирання 4 години, при сильних забрудненнях може знадобитися до 2-х діб. Точні терміни наведення порядку може озвучити тільки бригадир після детального огляду приміщення при оформленні замовлення.

Як ми працюємо

Щоб замовити прибирання після пожежі необхідно:

  1. Зателефонувати оператору і замовити необхідну послугу.
  2. Для визначення вартості прибирання та визначення обсягу робіт на виїзд прибуває бригадир.
  3. Після узгодження ціни, уточнюються дата і час проведення прибирання.
  4. Власник приміщення зустрічає бригаду клинеров і передає приміщення в їх руки. При бажанні, можна обмежитися передачею ключів бригадиру напередодні.
  5. Бригадир розподіляє обов’язками між підлеглими.
  6. Проводяться роботи.
  7. Бригадир приймає роботу у клінерів.
  8. Бригадир здає об’єкт власнику приміщення.
  9. Проводиться оплата праці.

 

Замовляти прибирання можна в месенджерах, залишивши заявку на сайті або по телефону. Рекомендуємо замовляти за пару днів, але якщо Вам потрібна прибирання терміново – дайте нам знати, ми щось придумаємо.

Що кажуть наші клієнти

На жаль, нашому ІТ-офісу довелося пережити коротке замикання. Після чого все було в диму і гарі. Але бригада УБЕРЕМ дуже швидко і оперативно усунула всі сліди пожежі. Швидко винесли і зібрали всі постраждалі від пожежі предмети, промили кожну поверхню приміщення і застосували нейтралізатори запаху. Дякуємо!
Илья, програміст

Інші наші послуги

Оцініть, наскільки ми були корисні

[Всього голосів: 1    Cередній: 5/5]