0%
Уберем

Питання та відповіді

Звичайно, ми займаємося сезонним миттям вікон, а також миємо вікна після ремонту.

Якщо замовляти сезонну мийку вікон разом з прибиранням квартири, то вартість буде 110 грн 1 вікно (130 на 140 см). Якщо замовляти окремо тільки миття вікон, без прибирання квартири – 160 грн 1 вікно (130 на 140 см).

Якщо у Вас великі панорамні вікна, то клінер на місці візуально визначить скільки стандартних вікон входить в 1 велике, а менеджер відповідно прорахує вартість.

Вартість миття вікон після ремонту – 130 грн за 1 кв.м. з двох сторін. Мінімальна вартість виїзду для миття вікон після ремонту – 1500 грн.

1. Ми не миємо люстри! Ніколи! Люстри бувають різні: несамовито дорогі, з великою купою маленьких деталей, кришталеві, з великою кількістю деталей, часто їх потрібно знімати, нашим клінерам поки це не під силу, але ми намагаємося! Роботу робимо або добре або ніяк!
2. Жалюзі. Як показує практика, що жалюзі недалеко пішли від люстр😂 Ламаються при першому торканні, обриваються. Обезпилювання і т. д. не варіант, краще за все розібрати і помити під водою. Розбирати – проблема, можемо не зібрати!
3. Ми не пересуваємо важко габаритні предмети. Чому? У нас працюють тендітні жінки, вони не можуть піднімати й пересувати тяжкості: холодильники, ліжка, шафи, дивани, столи, тумби, важкі квіткові горщики. Крім травм можуть пошкодити ваш підлогу.
4. Не чистимо матраци, меблі, ми тільки їх пилососом. У нас немає хімчистки.
5. Не витираємо пил на листках квітів.
6. Не чистимо всередині витяжку, тільки фасади.

Підписка – це пакет прибирань на місяць, тобто якщо Ви замовляєте мінімум 2 прибирання на місяць. Такий пакет діє рівно 30 днів з моменту першого прибирання. Також після першого прибирання Ви оплачуєте повну вартість підписки, прорахувати її можна тут (блок “Пакети прибирання на місяць”). Потім на наступний день ми Вам напишемо в месенджері (як правило, це Viber) про те, що ви оплатили підписку, вкажемо до якого числа вона діє і уточнимо, коли Ви плануєте наступну/наступні прибирання.

Підписку ми не продовжуємо! Тобто якщо Ви купили 1 травня підписку на 3 прибирання, і 2 прибирання використовували 1 травня і 30 травня, ми не зможемо 3 прибирання запланувати на наступні дні. Ми зможемо зберегти вартість оплаченого прибирання, але Вам потрібно буде доплатити різницю, еквівалентну вартості разового прибирання. Тобто Ви оплатили підписку на 3 базових прибирання для 1-кімнатної квартири = 2100 грн (700 грн кожне прибирання) – ми зберігаємо вартість 700 грн + 50 грн доплата (бо базове одноразове прибирання коштує 750 грн).

Це довга історія … спочатку перевіряємо на адекватність за зовнішніми критеріями, потім по базах на наявність судимостей, поганих кредитних історій, потім запрошуємо на тренінг, показуємо, розповідаємо, пояснюємо і сто раз промовляємо про те як говорити з клієнтом, як себе вести, чим та де потрібно прибирати. Після тренінгу майбутні клінери пишуть тест з 100 питань з прибирання. Якщо ж тест написаний добре💯, ми промовляємо помилки ще раз і відправляємо на наступний етап. Потім клінер проходить стажування зі старшим клінера, і якщо немає зауважень – тільки тоді приступає до реальних замовлень.

Про навчання сказали. Працюємо над засобами, поки універсальної компанії немає, але ми намагаємося знайти! Ми прибираємо по стандартам, але як би там не було, що щось може піти не так, тому клієнта просить перевірити прибирання клінер на місці і менеджер. Трохи, що не так – відразу все виправляємо або повертаємо гроші.
 
Після того, як у Вас закінчиться прибирання клінер залишить чек-ліст📝. Це не просто листочок з відміточками☝🏼, це наш внутрішній документ, в якому клінер своєю рукою повинен відзначити те, що виконав у Вашому прибиранні. Дотримуючись зазначених позицій, Ви легко можете перевірити роботу. До того як Ви перевірите роботу – клінер НЕ переодягається і не залишає квартиру.
🤔Что робити якщо:
1️⃣Клінер ще в квартирі, а Ви виявили розлучення або пил.
Потрібно не соромлячись сказати про це клінеру, обов’язково! Нам зовсім не складно домити, дотерти, дополірувати. Клінер завжди готовий до того, що потрібно щось переробити або доробити.
2️⃣Клінер пішла, а Ви виявили, що щось недомито.
Напишіть нам або надішліть фото! ️
3️⃣У Вас не вийшло прийняти прибирання, а приїхавши додому побачили, що воно виконане неякісно. Напишіть або зателефонуйте нам.
Наш сервіс розрахований на великий зворотний зв’язок з боку клієнтів. Тому будь-які фото або відгуки тільки зміцнюють наші відносини🙌🏼. Весь персонал чуйний і готовий до зворотного зв’язку від клієнтів😍. Ми любимо Вас і хочемо дарувати Вам радість, і якщо Ви сваритесь на нас, то ми з опущеними очима мовчки все вислуховуємо😓, виправляємо і вибачаємося😚.
Ми впевнені, що саме так будуються чесні і міцні стосунки❤️

Як ми боремося з цим? Ми відбираємо співробітників на співбесіді, перевіряємо паспортні дані, тестуємо. У нас свій штат співробітників і немає людей на підробіток або одноденок. Збиток відшкодовуємо.

Оплату беремо завжди вкінці прибирання, після того як Ви все перевірили. Якщо є зауваження – готові на місці все виправити. Розрахуватися можна або готівкою з клінером, або нам на карту приват24. Якщо оплата на карту – протягом прибирання менеджер відправить Вам реквізити.

Так, якщо Ви надасте стійку поверхню, і це не зашкодить стелі.

Ми прибираємо у клієнтів 2-4 рази на місяць, а прибирання цих поверхонь потрібно в середньому раз на місяць, тому ми включили їх в додатковий сервіс.

Під час прибирання клінер за замовчуванням пилососить всі меблі. Але якщо Вам потрібне видалення плям і парова обробка, то краще звернутися в спеціалізовані служби.

Так, це окремий вид прибирання, який вимагає техніки для промислового клінінгу (промисловий пилосос, парогенератор, піноочищувач та ін.). Вартість такого прибирання від 35 грн за 1 кв.м. до 120 грн. На об’єкт ми викликаємо 2,3 і більше клінерів, які працюють під керівництвом бригадира. Більш детально про таке прибирання ми написали у цій статті

Оцініть, наскільки ми були корисні

[Всього голосів: 0    Cередній: 0/5]