Запустили новий сайт, боремося за клієнтів.

Запустили новый сайт. Доделываем фото, пишем новые текста.

Це блог УБЕРЕМ. Кожен день ми працюємо на тим, щоб зробити сервіс краще, крутіше, могутніше. З останніх змін – ми запустили новий сайт, замовили професійну фотосесію, щоб “залити” якісний контент для статей і послуг на сайті.

Запустили новий сайт. Доробляємо фото, пишемо нові тексти. Домовилися з клінером, яка у нас працювала, щоб вона стала обличчям нашого сайту і рекламних кампаній. Це набагато правдоподібніше для користувачів тому, що Настя працювала у нас 3 місяці і її знає багато клієнтів, для деяких клієнтів вона – улюблений клінер.

На прикладі Насті ми хочемо донести клієнту наскільки велику і кропітку роботу ми проводимо перед тим, як прийняти людину на роботу. Настя – молода, енергійна і дуже добре прибирала. Ми хочемо пишатися нашими клінерами, а не брати тих, за кого потім буде соромно.

Прийшли до висновку, що вже практично вся цільова аудиторія (80%) бачила рекламу сервісу мінімум 1 раз. Тепер, зустрічаючи незнайому людину і запитуючи про нас, ми чуємо у відповідь: «Я бачив вашу рекламу або у блогерів вас зустрічав».

Ми зрозуміли, що вже взаємодіяли з клієнтами, які користувалися хатніми робітницями або іншими сервісами, тому зараз ми повинні воювати за увагу і розташування потенційних клієнтів, які поки тільки замислювалися про допомогу по дому.

Як би це голосно не звучало, але тепер ми повинні вчити потенційних клієнтів користуватися нашою послугою. Це складно і досить дорого. Тому кожен наступний крок дається важче попереднього. Ми вже починаємо поглядати на інші ринки, але тільки після остаточної перемоги над ринком підтримуючих прибирань. А за нашими підрахунками нам ще багато прибирати.

Розвиток – складний процес, тому ми боремося.

Оцініть, наскільки ми були корисні
0/5
Всього голосів: 0 | Середній: 0/5

Коментарі

Залиште свій коментар